Példa egy statikus és egy animált ábra összehasonlítására

Nyolc mondat arról, hogy miért készítek tudományos animációkat

Köszönöm, hogy rászánja ezt a néhány percet!

Stúdiómban 2000 óta kezdett komolyabban foglalkoztatni a gondolat, hogy miként lehet
a több évtizedes animációs tapasztalataimat a leghatékonyabban a tudomány szolgálatába állítani.
A legfontosabb visszajelzés számomra, amikor szakmájuk csúcsán lévő professzorok is őszinte lelkesedéssel
számolnak be arról, hogy az animációimmal kísért előadásaikat hogyan fogadta a hallgatóság. Így
hamarosan ez lett a stúdióm legfőbb tevékenysége. Mert ennek kézzelfogható értelme van.

Míg az üzleti célú vagy szervezeti prezentációk előadóinak a
„meggyőzés”, a „magával ragadó előadás” célja lebeg a szeme előtt,

a tudományos előadások esetében egy másik szempont kerül inkább előtérbe:

AZ ÉRTHETŐSÉG.

  • hogy a tudományos gondolatokat a szakterületet kevésbé ismerő hallgatóság is befogadhassa, az ismeretek minél szélesebb körben terjedhessenek.
  • hogy az előadó kutatási eredményei, céljai a szakmai és támogatói körökben is könnyebben találjanak megértésre.
  • hogy a tudományos oktatásban az előadó hatékonyabban adja át tudását az utódoknak.

A tudományos animációim alapelvei, célja